loading...
عاشق من و تو
لایو بازدید : 4 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
پسری دختر زیبایی رو تو خیابون دید.... شیفته اش شد .... چند ساعتی باهم تو خیابون قدم میزدند ...

که یهویه مازراتی جلوی پاشون ترمز کرد . . .

دختره به پسر گفت :

خوش گذشت اما من همیشه نمیتونم پیاده راه برم .... کار نداری؟!! بای ...!

دختره نشست تو ماشین

راننده بهش گفت : خانوم ببخشید میشه پیاده بشی؟ ... من راننده این اقا هستم !!!!


لایو بازدید : 3 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
14.00

سلام کمتر از دوهفته دیگه کنگره چهادهم برگزار میشه:

فقط چند کلام حرف...

امسال هر چند کنگره بین المللی هست و بنا به ضرورت باید سطح بالایی داشته باشه اما تا به امروز هیچ گونه از کارهای اطلاع رسانی این کنگره به درستی انجام نگرفته! فقط کافی هست شما یه سر به سایت کنگره بزنید تا متوجه بشید من چی میگم! اولا که هیچگونه اطلاع رسانی در مورد کارگاههای داوری انجام نشد ثانیا اسم افرادی که مقالاتشون پذیرفته شده بود رو دیر اعلام کردن ثالثا نحوه ی اطلاع رسانی در مورد پوستر یا سخنرانی بودن موضوع بسیار بسیار بد بود...

دیگه این که هیچ گونه اطلاع رسانی توی سایت در مورد پایان مهلت واریز مبلغ انجام نشده و حتی کوچکترین عکس و یا اطلاعیه ای در مورد مکان اسکان و برگزاری انجام نشده و اگه دوستان دقت کرده باشن این سایت به مدت دوماه( مرداد و شهریور) به روز رسانی نمی شد و الان هم همه ی اطلاعیه ها به صورت خیلی خلاصه و بایه فونت بسیار بد رویسایت قرار می گیره

واما کمیته خودمون:

دوستان چند نفر از دانشگاه ما توی این کنگره مقالاتشون پذیرفته شده! چند نفر متقاضی شرکت کننده آزاد هستن! ایا دانشجویی هست که مقاله داره ولی تمایلی به شرکت کردن نداره! آیا امسال کمیته برای دانشجوها سرویس هماهنگ میکنه!

هرچند اطلاع رسانی مسئولین برگزاری این کنگره تا به امروز به بدترین نحو ممکن بوده ولی کمیته چی؟!....

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}


لایو بازدید : 7 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)


پدرم که بازنشسته شد، مبلغی به عنوان بازخرید در ماه‌های مرداد و شهریور 84 پرداخت کردند و دیگر حقوق بازنشستگی ندادند تا اردیبهشت یا خرداد 85 و ما در آن ماه‌ها از پس‌اندازمان خرج می کردیم. آن موقع معاونت اجرای ریاست جمهوری ـ آقای سعید‌لو ـ  باید دستور پرداخت را می‌داد، اما ماه‌ها پرداخت حقوق بازنشستگی به تعویق افتاد و در نهایت یک جا پرداخت کردند که پدرم تصمیم گرفت کل این مبلغ را به عنوان هدیه قبولی در دانشگاه تهران برای خرید یک پراید به من بدهد که این ماشین را تا اسفند 90 داشتم. مادرم می‌گفت اگر آنها پرداخت حقوق بازنشستگی را ماه‌ها به تعویق نمی‌انداختند ما نمی‌توانستیم برای تو یک پراید بخریم ، چون هیچ وقت چنین رقمی در حساب ما نبود. این هم شاید لطفی بود که دولت احمدی‌نژاد در حق من کرد.


لایو بازدید : 5 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
پرسپولیس با دو گل سید جلال حسینی و حمید علی عسگری داماش را شکست داد

پرسپولیس با این برد به رده دوم جدول صعود کرد

پاورقی : اختصاصا دم سید جلال گرم

ایشالله امروز یحیی گل محمدی پرسپولیسی استقلال رو هم شکست میده همه با هم بگین ایشالله


لایو بازدید : 5 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
دیشب می توانستم تا ته شهر پیاده بروم

می توانستم همه ی پیاده روها را قدم بزنم حتی می توانستم صدها برابر حجم ریه هایم نفس بکشم

و تنها چیزی که می خواستم این بود که  زمان برای ساعاتی می ایستاد و آدمها برای ساعاتی سنگ می شدند بی صدا بی تحرک ...

فقط تو می ماندی و من و همه ی پیاده روهای شهر و دستهای در هم و شانه های با هم

برای ساعاتی در شبهای مهتابی پاییزی


لایو بازدید : 7 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار پیامکده مجموعه ایست از هزاران پیامک آماده برای ارسال از طریق تلفن همراه
ما در این نرم افزار به صورت کاملا تفکیک شده هزارن پیامک را برای ارسال از طریق تلفن همراه آماده کرده ایم تا هیچگاه بدون پیامک نمانید، پیامک هایی برای تبریک به دیگران و...


لایو بازدید : 7 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8hIKndwdTCb4bJLzszH6GntI0ghZxYYTgMe4qUzijNnrXW3FD
خوزه اميليو آماويسكا ،‌بازيكن اسبق رئال در مورد حرفهاي ايكر در مورد نتجديد نظر در مورد آينده اش گفت :"‌اين حرفها در زمان مناسبي زده نشد چون رئال روبراه نيست و بايد د وبازي مشكلي داشته باشد و اگر به بارسلونا ببازد ، فاصله به هشت مي رسد . لحظه خوبي نبود . شايد در كل فصل لحظه خوب وجود نداشته باشد اما اين لحظه هم خوب نبود . "
وي افزود :"‌شرايط مشكلي است . كاسياس عادت داشته تا سالها هميشه بازي كند و حالا شرايط مشكل است . همه دوست دارند بازي كنند . حرفهايم به نظرم عادي است چرا كه اگر بازيكني كه بازي نكند به فكر جدايي مي افتد . به نظرم اين حقش است . همه چيز براي رئال داده است . من هم وقتي بازي مي كردم دوست داشتم بازي كنم . كاسياس از اين حيث مثل هر بازيكني طبيعي است . "
آماويسكا در مورد شرايط رئال گفت :"روبره نيست . فصل بدي انجام شده و ترديدهاي زيادي وجود داشته است . بايد بهتر شويم . بايد خوشبين بود . تيم مي تواند بهتر باشد و مي توان به اينده نگاه كرد . در الكلاسيكو نتيجه با جزئيات تعيين مي شود . فكر نمي كنم كه يك گلباران در يش باشد . رئال بازيكنا نبزرگي دارد و در نيوكمپ مي تواند روز بزرگي داشته باشد . "
وي در مورد علاقه زيدان به رسيدن ريبري به توپ طلا گفت :"‌او مثل هر تماشاگر ديگري نظرش را گفته است . فكر نمي كنم كه نبايد يك بعدي به اين مسائل فكر كرد . او فكر مي كرده كه ريبري شايسته است و اين را گفت است . " و در مورد بيل گفت :"‌سه ماه از بقيه عقب است و طبيعي است كه مصدويمت داشته باشد . به نظرم بايد با آرامش كار كند . البته به نظرم برايش قيمت زيادي پرداخته شد . 90-95 ميليون يورو براي يك بازيكن قيمت گزافي است . "


لایو بازدید : 6 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
فرض كن يه روز حسابي مشغوله كاري و تو فكر و فاز خودتي!!يهو احساس مي كني پشته كلتو

داره يه چيزي مي خارونه!!بعد ميري روبرو اينه!!يهو اينو پشت كلت مي بيني!!!!

اولين كاري كه اون لحظه انجام ميدی چیه؟ :دی


تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1,136