loading...
عاشق من و تو
لایو بازدید : 6 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
ابوالفضل عزیز بالاخره تونستی حجمه سنگین مردنت رو به من تحمیل کنی و قصه بهشت رو طور دیگه بسازی 

کی فکرشو میکرد قراره قصه بهشت من و تو این طوری رقم بخوره عزیز تو با نبودنت تو این دنیا و من با بودن قصه قشنگی رو میسازیم که برای قیامت دلنشیه  کسی  تو بین ساعت 8 تا 11 شب چه حجمه سنگینی رو تحمل  کردی رضایت بر نبودن

ابل قصه نبودنت تو وادی جوونی خیلی برام سخته مردم درباره جوون مرگی خیلی حرفا میگن

ابل هر وقت یاد روزهای کلاس می افتم دلم ی جای دیگه میره

عزیز اونقدر مهرت به دل حضرت مهدی افتاد که من و وادار کرد تا نسخه ی شفاعت رو برای بهشت سوم بنویسم و منتظر خدا بمونم تا ببینم اون ارزویی که در دنیای خودم دارم رو  برااورده می کنه یا نه 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 1,140